Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Seks met broer

13 jaar geleden

Ik droom regelmatig over dat ik seks heb met mijn broer.. Nouja tweelingbroer..
We hebben beide geen makkelijke jeugd gehad en zijn eigenlijk uit elkaar gegroeid..
Omdat ik op mezelf woon zie ik hem 1keer in de 2 maanden ofzo en gaat alles wel leuk en aardig tussen ons..

Zelf ben ik lesbisch en voel me zeker niet aangetrokken tot mannen maar dat ik zoiets droom over mijn eigen tweelingbroer vind ik wel bizar!

Wat kan dit betekenen?

scott
12 jaar geleden

Neem je tijd ; niks overhaasten ; alles in questie van onderzoeken.
Google maar eens wat de romeinen en grieken deden in de oudheid? groepsexs hele orgieen onderling.
Dit soort dingen gebeuren eeuwen lang: Alleen wordt deze onderwerpen in de doofpot gestopt == stilgezwegen /;;
Tja door wie eigenlijk ?
Van wie mag je dit en dat niet?
Van wie moet je dit en dat ? wetten regels opleggen aan anderen!
Wetten verzonnen door dronken welvaart mannen uit de oudheid ?
je zult heud de laaste en al helemaal niet de eerste zijn . denk dat god absoluut niet
verbaast is of geschokeerd ? hij weet het beter allemaal!

Leer lees en zoek uit wat je zelf wilt?het is aan jou jouw leven doe er goede dingen mee ;;;;;geniet volop..
Al dat gemekker en geblaat ; mensen die vooroordelen en absoluute inhhoudloos en geen invullimng in hun leven hebben..
Trek je daan niks van aan ;; mensen met een holle bestaan levenstyle op na houden..... toedeidokkie....

succes met alles komt heus wel goed ! als je niet overgehaast bent ... neem je tijd .....