Oke, ik heb echt bizar gedroomd afgelopen nacht. Zo bizar is het nog nóóit geweest, en dat wil wat zeggen!
Ik ben al sinds september 2011 tot over mijn oren verliefd op een klasgenoot. Hij heeft echter al 2,5 jaar een relatie, dus het heeft geen toekomst met mij. Dat ik over hem droom, is dan ook niet zo gek, dat gebeurt wel vaker, dat we zoenen ofzo. Maar van deze droom begrijp ik helemaal niks!
Ik droomde dat hij zwánger was, volgens mij van een jongetje. Zeer kort daarna was de baby er (vraag me niet hoe), en ging ik er met mijn ouders op bezoek. Ik kan het heel goed met mijn ouders vinden, maar tijdens dat bezoek ergerde ik me dood aan ze, want ze deden het voordoen alsof zij heel slim waren en ik heel dom. Toen ging ik dus boos naar huis. Even later ga ik terug terwijl mijn ouders daar al weg zijn, en was ik dus alleen met hem en zijn (bizar geboeg) zelfgebaarde zoontje. Als ik laat die avond wéér terugga daar, loop ik in mijn pyjama (door 5 straten in mijn pyjama gerend!), hij is bezig het jongetje op bed te leggen. En dat was zó raar, want in het echt is hij best heel stoer en de gangmaker zeg maar, maar toen hij dat jongetje op bed legde was hij zó lief, en zo zorgzaam! Ik sloop via de achterdeur naar binnen toen hij de kamer uit was, en het laatste wat ik me herinner was dat ik naar zijn zoontje keek, terwijl die jongen niet doorhad dat ik er was. En toen werd ik wakker.
Wat ik nog het meest bizar vind was dat die jongen zo veranderd was, hij was niet meer de stoere en grappige gangmaker, maar een zorgzame moeder!
Zou íemand mij hier een beetje duidelijkheid over kunnen geven, want het is nu bijna 8 uur 's avonds en ik ben er al de hele dag non-stop aan aan het denken! Alvast hartelijk bedankt!