Ik heb vannacht een hele bizarre droom gehad, wie kan mij vertellen wat het betekend?
Ik ben in een soort bunker, het is er donker en vies.
Er is een vrouw met krullen, we houden van elkaar.
Later ben ik weer in de bunker, met een lange, slanke vrouw.
We hebben sex in de bunker op een matrasje.
Daarna ben ik weer bij de bunker, ik was met een groep bekende. ik loop bij de ingang en zie een dakraam, aan de andere kant is het zwart.
Ik ben in de grotere ruimte, zit op de grond en de bekende(volgenmij mijn vrienden) staan in de gang, ik zie ze.
Op dat moment stormen er 2 mannen binnen en mishandelen mijn vrienden. Ze zien me maar laten me met rust.
Iedereen is weg en ik ben alleen in de bunker. Ik ben bang. Het is overal vies.
Ik lig op een matrasje en ging slapen, voordat ik ging slapen bedacht ik me dat het vies was en dat er overal spinnen liepen. Toch val ik in slaap.
Ik word wakker en de lange, slanke vrouw zit bij mijn bed. Ze is lief. We hebben weer sex terwijl ik me nog bedacht dat het niet slim is om te doen maar ze was onweerstaanbaar. Na de sex ging ze weg. Ik ging naar buiten, ik word achtervolgd. Het zijn de zelfde mannen die mijn vrienden hebben gedood/mishandeld, 1 van hen is kaal en ze lijken een beetje op bouwvakkers. Ik was ze kwijt na een achtervolging, vooral de kale man was angstaanjagend. Later sta ik bij mijn stageplaats langs een singel. De 2 mannen staan op een soort vlot (ze hebben iets onder hun voeten en lopen voorzichtig over het water.) Ze zien mij en komen meteen naar de waterkant, voordat ze er waren was ik al weg.
Later was ik in het huis bij mijn vader in mijn oude kamer, ik kijk uit het raam.
Toen schoot ik wakker en hoorde een harde knal op de deur.