Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over verloren liefde

Aurelia
12 jaar geleden

Enige tijd geleden "de man van mijn dromen" ontmoet, helaas heeft hij een relatie maar ondanks dat
was de aantrekkingskracht te groot en hadden we veel contact en zijn we een aantal malen samen geweest.
Omdat ik midden in een scheiding zat wat nog explosief werd is het contact gestop, hoe pijnlijk het ook was.
Wel gaf hij constant aan dat hij mij niet kwijt wilde, maar ik kon niet anders zolang hij nog een relatie heeft

Nu had ik een droom waar hij in voor kwam, ik droom anders nooit over hem.
We waren samen en hij vroeg aan mij om zijn schoenen op te halen bij zijn ex-vrouw?
(niet zijn vriendin) Ik ben daar naar toe gegaan maar ben niet naar binnen gegaan of
heb zijn schoenen opgehaald. Het enige wat ik deed was mijn lippenstiften in het ronde
raampje van de deur, in een opvallende rode kleur, die ik normaal anders niet draag.

Ik ben terug gegaan naar hem en hij had concertkaartjes geregeld van een uitverkocht concert
van een band waar ik eigenlijk niets mee heb, nu houden we allebei heel erg van (rock) muziek voornamelijk
jaren 80/90, we zijn samen naar een grote tent gegaan waar de band speelde. En het eerste nummer wat werd
gespeeld en wat ik ook letterlijk hoorde was het nummer "Africa" van Toto en ik voelde me volledig op mijn gemak
naast hem, heel vredig en voldaan.