Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Liefde?

12 jaar geleden

Ik ben dus echt al een lange tijd verliefd op iemand, en hij ook op mij. We hebben een keer gezoend enzo, maar daarna hebben we nooit meer iets met elkaar gedaan en eigenlijk zit ik er nog wel heel erg mee.

Vannacht had ik dus een droom gehad over hem. We waren op een camping, in een soort van caravan en ik lag op een bank-achtig iets op mijn buik met een ipod te spelen ofzoiets. Hij zat ongeveer voor mij. Hij deed zijn stoel naar achteren, totdat hij met zijn hoofd op mijn rug lag. Ik zei eerst een tijdje niets en daarna zij ik; "Je ligt met je hoofd op mijn rug" En ik ben vergeten wat hij antwoordde, toen dacht ik dat we zouden zoenen, zoals we eerder hadden gedaan. Ineens zat ik op mijn knieƫn op een houten vloer, nog steeds in de caravan en kreeg ik van dat donkergroene vloeibare zeep over mijn hele gezicht heen. Ik weet niet meer of hij toen nog iets zei of niet, maar volgens mij had hij dat gedaan. Alleen daar ben ik niet zeker van. Ik weet ook niet precies meer wie er nog meer waren, want dit is maar een klein stukje van mijn droom. De rest ben ik helaas vergeten.

Ik herinnerde me net weer een stukje. Toen ik aan kwam lopen zei hij tegen zijn vriend; "Ze ziet er beter uit dan gister"

Kan iemand mij alsjeblieft iets vertellen hierover? Ik heb echt geen idee wat ik hiermee aan moet.

Alvast bedankt,
Celine

1 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door Celine..