Ik droomde vannacht dat ik in de gang op school liep en stopte voor het biologielokaal. De tafels stonden in de gang. Aan een daar van zat de jongen die ik in het echte leven leuk vind. Iedereen was aan het snikken. En ik voelde dat ik ook huilde. Er was iets met een meisje uit onze klas gebeurd, ik weet niet wat. De jongen zit met zijn rug naar me toe. Ik loop om hem heen en hij kijkt me aan met dikke, rode ogen van het huilen. Hij probeert iets te zeggen om me te troosten en steekt aarzelend zijn hand uit. Maar ik ga op mijn knieƫn en knuffel hem. Hij voelt heel klein, maar ook heel warm aan. We huilen zo in elkaars armen. Plotseling huilen de mensen om me heen niet meer, maar hoor ik dat ze elkaar aanstoten en fluisteren over de jongen en mij. Ik laat hem los. We staan op en lopen hand in hand het lokaal in, want de lerares zegt dat de les begint.
Ik vond het een vreemde droom en wil graag weten wat het misschien betekent. Ik weet zeker om welk meisje het ging, maar dat werd niet duidelijk in mijn droom. Ik word ook steeds verdrietig als ik er aan denk. Maar dat stukje met die jongen voel ik me ontzettend verbonden door. Help me, pleazz! Alvast bedankt!
Xx