okedan heyhey allemaal.. voordatik mijnn droom vertel even wat details, de vriendin waarik het over ga hebben, hebben we sinds n week ruzie mee, niet echt ruzie maar het klikt niet meer als vroeger, en ikhou dus van deze vriendin en ben er best verliefd op, maar sinds die week voelt ze zich nietmeer zoals mij, ze voeltminder of alleen vriendschap, maarik begin even,
ikging vandaag laat slapen indemorge 3-4uur, wanneer ik wakker werd om 10u voormiddag gingik terug slapen en kreeg deze droom:
ikzat in haar huis, we keken tv, .. alsikme goed herinner wasut een soortvan tekenfilm? na een tijdje moest ik weg en ze deed zo haar armen open van 'knuffel', ik knuffelde haar even, hard aan en waszomooi, wat raar was ze gaf me ook een tientalle kusjes op mijn wangen, 10-20.. toen gingik paar trappen naar benede en zag paar seconden een man (waarvan ik denk dathij de stiefvader is) en deed groeten aanhem en ging de deur uit en naar buiten.
wat weer raar was, ik liep door ERG lange mooie groene gras heen, leek echt een halve meter a meter lang al het gras.. en toen het nog raardere dat ik toen naar huis ging en uhm ikwoon naast haar inmn droom?haha?
ikdenk dat dit misschien betekend datik het weer goed met haar krijg en dat we een nieuw huis vinden?(we gaan verhuizen..,)
over het huis scheelt me niet echt maar kunnen jullie aub eens jullie meningen geven over de betekenis(sen) van deze droom over het meisje?:(
-mvg