Ik had vannacht een hele levendige droom over de jongen waar ik lang verliefd op ben geweest, maar waarbij de liefde niet wederzijds was. Ik moest samen met hem in een groepje aan een project werken. Hierbij moesten we ook gezamenlijk ergens slapen. Ik lag naast de jongen, maar dichter tegen hem aan lag zijn vriendin. Later ontstond er ruzie in het projectgroepje. Vooral de jongen werd hier heel chagrijnig van en deed daardoor ook kortaf tegen mij. Op een gegeven moment kon ik dit niet meer hebben. Ik trok een kast omver en stormde naar buiten. Ik begon keihard te rennen omdat ik bang was dat de jongen achter me aan zou komen. Het voelde bijna alsof ik vleugels kreeg, zo snel en flexibel kon ik rennen. Toch kwam de jongen achter me aan en hij haalde me in. Hij vroeg me waarom ik rende en ik maakte hem duidelijk dat ik aan een wedstrijd meedeed. Hij knikte alleen maar en rende met me mee. De wedstrijd had talloze hindernissen, maar hij hielp me overal bij. Ten slotte kwam de finish in zicht en het leek erop dat ik de wedstrijd zou gaan winnen. Op dat moment werd ik wakker.
Heeft iemand een goede verklaring voor deze droom?
Alvast bedankt!
Anoniem