Het is heel ingewikkeld en vaag, en ik snap er maar weinig van..
De droom:
Duss....Ik lig zo ergens op de grond en ik weet niet waar, uit het niets komt er een enorm knappe jongen tevoorschijn en vraagt een relatie met mij, en ik zeg ja? Die jongen gaat zo bij mij liggen en ik leg mijn hoofd op zijn borst en we kijken naar de lucht. Daarna kus ik hem, wat ik normaal niet zou durven. Even later zie ik een bekende en zeg ik dat ik met haar ga praten...Wanneer ik terug kom is de jongen weg, ik zoek hem overal en kan hem niet vinden. Even later zie ik de jongen op de straat van mijn frenemy, voor haar huis, en hij zegt zo : Ik ben zonder vriendin niet populair, daarom heb ik het aan jou gevraagd. Ik ben heel kwaad en verdrietig maar laat er niets van merken. Dan maakt hij het uit en ik ben nog kwader en verdrietiger...De volgende dag wil ik hem uit mijn hoofd zetten dus ga iets leuks doen, toen deed ik iets wat leek op bungeejumpen of touwklimmen ofzo want ik had een touw vast, sprong van een rots maar er zaten nog meer mensen aan te hangen en toen ik al beneden hing kwamen er steeds meer mensen op, daarna was er iets mis met het touw.En ik kreeg door dat die ene jongen ook aan het touw hing, toen klom ik naar boven door alle mensen heen, en normaal kan ik niet touwklimmen dus dat was wel raar. Toen er opeens zo een vliegende blauw plastic stuk boven mij hing met een acteur erop die zo te horen mijn broer was? En die zei zo: Je bent sterk genoeg om het te overleven! Toen hij dat zei sprong ik terug op de rots, het touw brak af en alleen ik en mijn vriendinnen hadden het overleeft. De rest die aan het touw hing vloog weg met een parachute ofzo? Daarna brachten mensen mij zo naar de koning, het was een hele kleine kale man. En die zei zo: Ik vind u daad niet waardig genoeg voor een medaille. En ik zei: Maar dat maakt mij niks uit en toen keek ik opeens naar de bekende waarmee ik had gepraat toen mijn vriend verdween. En ik had zin om erbij te zeggen tegen de bekende : Want ik heb jou nog! En die mini koning : Nou, ik zal je moeten vermoorden dan. En ik werd heel bang en hij pakte zo een zwaard en wou mij net kapot snijden toen ik zei: Wacht, ik wil het kasteel nog zien! En hij accepteerde, wij wandelden zo uit die kamer en ik zag een deur vanwaar ik wist dat daarachter een wildwaterbaan was? Ik begon zo met die mini koning te vechten en natuurlijk won ik van zon klein en kaal persoon. Want ik duwde hem door de deur i´n de wildwaterbaan en ik ging er ook in want hij had mijn been vast, maar hij kon niet in de wildwaterbaan staan want hij was te klein, ik vluchtte en toe´n werd ik wakker.
Vreemd toch?