Hee iedereen!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op school was waar de nieuwe leerlingen zich introduceren en het was er heel druk en toen kwam er een jongen bij me zitten, heel knap, perfect, terwijl ik niet eens zeker ben of ik op jongens val.
Op dat moment werd onze school ook gebombardeerd maar beneden waar wij zaten was niks aan de hand.
De jongen veranderde in totaal 3 keer van gezicht/lichaam. En ik was/ben zo verliefd nu op die gene, maar ik ken hem niet! Toen ik halverwege wakker werd, hoopte ik dat het echt was, en ik droomde gelukkig verder. maar toen werd ik echt wakker, ik baalde diep.. ik was echt gelukkig en verliefd in de droom, heel mooi. Ook omdat ik vaak nachtmerries heb en slaapverlammingen, dit was dus echt even fijn een 'gelukkige droom'.
Maar mijn vraag is; Hoe kan ik verliefd zijn op een jongen, die telkens veranderd qua uiterlijk? (sommige gezichten zijn foto's van facebook mensen)
En wat heeft die terroristische aanslag op school er mee te maken? de leraren waren diep van slag, ik was even van slag, maar ging toen verder met mijn verliefdheid.
Nu, ben ik nog heel vrolijk van de droom.
Graag reactie? :)
Sorry voor het lange verhaal,
Groetjes, Brian.