Hey iedereen,
Ik ben enorm raar deze nacht een paar x goed wakker geworden.
Voor zover ik me herriner droomde ik dat het mijn verjaardag was en dat ik dat vierde met vrienden op een tropish eiland. Het rare er aan is dat mijn ex van 4 jaar lang er ook was (die dan boos was omdat zijn beste vriend daar was). hij kwam pas op het einde van de droom.
Daarvoor ging het vooral over feesten. Mijn vriend waar ik nu mee samen ben was er ook, maar de jongen die ik voor hem heb moeten laten vallen was daar ook. Ze kenden elkaar niet maar waren enorm voor me aant 'vechten' om te laten zien dat ze me graag zien. T de persoon die ik heb laten fvallen heeft eindelijk na al die tijd toegeven dat hij me graag zag en me miste en dat ik A (vriendje) zou moeten laten vallen. In de droom gaf ik toe aan allebei tot ik een keuze moest maken, en net op het moment dat ik die moest maken werd ik wakker.
Ik ben dan terug in slaap gevallen en weer beginnen dromen maar dit keer over een zwangerschap in mijn huidige relatie maar dat de baby van T zou zijn geweest.. In de droom zou ik besloten hebben om het kindje te laten adopteren maar dat ik dat uiteindelijk na de bevalling niet meer wou en er mee ben gaan vluchten.
Ik ben een beetje in de war over wat deze dromen zouden kunnen beteken.
Kan iemand me helpen?
Groetjes!