Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Liefde...?

Ylona Alice
12 jaar geleden

Ik heb een jongen leren kennen laatst, en toen ik het ontmoette werd ik eigenlijk meteen verliefd.
Nou ben ik iemand die wel wat vaker verliefd word. maar dit keer vraag ik me dus af of ik echt van hem houd.
(hij heeft donker bruin haar en helder blauwe ogen. Ikzelf ben oog brunette en heb donker bruine ogen)

Ik droomde over hem... namelijk ... ik was in een grote ruimte, het leek wel alsof we film aan het kijken waren...
Ik zate ergens bovenaan op een stoeltje en had oogcontact met een donkerharige jongen 2 rijen benenden me.
In mijn droom kreeg ik het gevoel dat hij me wel zag zitten. Maar ik had oog voor een jongen die wat rijen lager zat, naast een blond meisje dat maar tegen hem bleef praten. om me heen zag ik kinderen uit mijn klas, van mijn werk, sport, ect.
Ik ging een stukje naar beneden, 1 rij beneden hem ...... ik eindigde voor zijn stoel op mijn knieen, ik keek omhoog en zag helder blauwe ogen mij aankijken.
Toen kreeg ik het gevoel dat we alleen in de ruimte waren. Ik keek hem terug aan en ik zei ik vind je geweldig.. meerderen keren, terwijl hij me geen antwoord gaf en me alleeen aankeek met zijn blauwe ogen.
Toen ik eindelijk stil was keek hij omhoog en mij weer aan, hij zoende me, niemand om ons heen zag het, of had het in de gaten leek het wel,
ik voelde me gelukkig leek het wel. toen ik hem weer aankeek keek ik naar het meisje naast hem, het leek op het meisje dat altijd in zijn buurt was, iemand die ik niet kon uitstaan, ze keek me ook heel lelijk aan. maar toen ik beter keek zag ik een meisje dat bij me in de klas zit, ook blond, maar iemand met een vriendje, iemand die nooit ook echt van vriendje zou wisselen, iemand die ik wel mocht, ik snapte het niet meer.. was het nou jaloesie wat ik voelde of... maar ik keek hem terug aan naar zijn helder blauwe ogen, en toen begon hij iets te zeggen, ik verstond het niet helemaal goed dus zei'' wat zeg je?...wat?...''

en werd wakker....

Wat ik me dus afvraag... wat betekent dit ?? en zou het mogelijk kunnen zijn dat ik echt verliefd ben op iemand waardoor ik zo begin te dromen..??

P.S ja ik denk vaak in mijn dromen over din gen die ik dan zeg maar voor me zie.... (weet ik vreemd :P)

Wat denken jullie?\\\Xx