Ik droom af en toe over m'n vriend op zo'n manier dat ik het bijna ga geloven.
De eerste keer dat ik slecht van hem droomde, ging dat over een nieuw meisje in z'n wijk waar hij mee in bed geland was.
De tweede keer was vannacht. Ik droomde dat ik vond dat hij vreemd deed. Toen ik hem ermee confronteerde, probeerde hij eerst te ontkennen. Maar toen gaf hij toe dat er iemand anders in het spel was. Ook zei hij dat het zijn ex was (een meisje waar hij in het echt trouwens superveel ruzie mee had, een regelrechte controlefreak). Hij miste haar meer dan hij in het begin dacht, zei hij. Binnenkort zouden ze het openbaar maken. Maar hij wou samenblijven met mij als ik ermee kon leven dat hij ook bij haar bleef. In m'n droom ben ik beginnen wenen en ben ik weggelopen...
In het echt is er niets die mij doet vermoeden dat hij bij iemand anders zou zitten. Z'n ex is onlangs tegen hem op Facebook beginnen praten over hoe ze verder gaat met haar leven (Zowel zij en haar vriend als ik en mijn vriend hebben een huis gekocht). Anders is er niets.
Ik vraag mij dan ook echt af hoe het kan dat ik zo'n dingen zou dromen over hem...