Vanochtend vlak voor ik wakker werd had ik een korte maar fijne droom waarvan ik toch wel graag wil weten wat het betekende.
Ik was ergens bij een verlaten goederen opslagplaats aan het dansen met wat vrienden en vriendinnen en aan de kant stond een jongen (blijkbaar mijn vriend) heel lief naar mij te kijken. Hij kwam naar me toegelopen en trok me in zijn armen en samen dansten we naar een rustig plekje waar we een hele tijd in een innige stevige liefdevolle omhelzing stonden. Het voelde super vertrouwd, veilig en lief en met enige moeite en zenuwen zei ik: "Ik ben toch wel ZO verliefd op jou!" en hij zei glimlachend "Ik ook op jou" waarop we vervolgens heel verliefd en passievol zoende.
En toen werd ik wakker gebeld... -.-
De jongen was een acteur uit de serie Switched at birth. Ook ik heb uiteraard mijn celebrity crushes maar naar hem heb ik nooit op die manier gekeken...
Verder werd ik dus wakker met een heerlijk warm onderbuik gevoel wat er nog steeds wel is.
Ik ben HEEL benieuwd wat dit betekent! Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen.
Mvg.