Ik was in een kasteel. Het sfeertje was een beetje horrorachtig, donker weer met bliksem en donkere gangen. Er was een hal waar allemaal doden leefden. Maar mensen konden ze alleen zien als de doden in die hal waren. Kwamen ze hieruit, en de wereld in, dan werden ze onzichtbaar. Mensen konden ze wel voelen, en horen, maar nooit zien.
Het begon dat het kasteel werd geshowed omdat het verkocht zou worden, later kwam ik in die hal en werd ik ook onsterfelijk. Ik kan me herinneren dat ik daar in die hal was met een jongen (ik ben zelf een meisje), waar ik van hield. Hij was overigens van mijn leeftijd, dus rond de 17. We waren gelukkig samen als onsterfelijken en gingen ook naar buiten en andere plaatsen waar mensen ons niet zagen maar wel konden voelen en horen. We hielden handen vast en ik voelde iets heel aparts. Het was niet alleen maar liefde, en ook niet alleen lust, het had nog iets extra's wat ik echt nog nooit gevoeld heb en ik heb ook geen idee hoe ik het zou moeten omschrijven. Het enige wat in de buurt komt is dat het perfect voelde, er was iets wat het perfect maakte.
Na een tijdje wilden we sex hebben. Ik ben nog maagd dus dit zou mijn eerste keer worden. We zochten samen naar een bed. Omdat er vaak een afstandje tussen zat, vlogen we. Ik kan altijd in mijn drom vliegen, maar dat doe ik door als het ware te zwemmen in de lucht. Eerst vond hij het grappig hoe ik vloog, maar hij liet zien dat hij ook raar vloog. Hij bewoog zijn armen alsof hij een klein vogeltje was heel snel op en neer, en ik lachte.
Samen vlogen we naar plaatsen maar telkens als we een plaats hadden gevonden kon het niet daar. Het beste voorbeeld wat ik me kan herinneren is dat we na een aantal keer geen goede plaats gevonden te hebben, we besloten naar een van onze huizen te gaan. Ik stelde voor mijn huis en hij vond dit goed (maar ik had ergens het gevoel dat hij liever naar zijn huis was gegaan).
Toen we aankwamen bij het huis waarvan ik dacht dat het mijne was, gingen we naar boven met de trap. Het zag er op de een of andere manier anders uit dan altijd maar ik dacht nee het is gewoon mijn huis. Toen we naar boven liepen (ondertussen hadden we steeds handen vast en alles) en ik wilde hem echt heel erg. Ik raakte hem aan bij zijn bovenbeen en bewoog mijn hand omhoog waardoor zijn korte broekje een beetje omhoog schoof. Ik voelde de warmte van zijn lichaam, en dat zeg ik zo nadrukkelijk omdat ik dat altijd iets heel speciaals vind, de warmte van iemands lichaam voelen. (En dan bedoel ik natuurlijk een jongen.)
Eenmaal boven aangekomen bleek hier een andere familie te slapen. Ik stelde voor het alsnog hier te doen (ze zouden ons tenslotte toch niet zien of voelen als we het op een ander matje in de kamer zouden doen), we wilden het namelijk al zo lang en het kon alsmaar niet. Maar hij keek sip op de een of andere manier. Hij bleek het gezin te kennen. Er lagen een vrouw en veel kinderen te slapen. Hun vader waren ze kwijtgeraakt. Toen snapte ik zijn depressie en zakte de lust een beetje weg. Ik voelde me ook schuldig dat ik het alsnog hier had willen doen.
We wilden het nog steeds maar toen werd ik wakker.
De reden waarom ik wil weten wat dit betekent is omdat ik sinds ik wakker ben, ik alleen maar kan denken aan hoe ik me voelde bij hem/over hem. Dat was echt speciaal. Ik kan me alleen dus niet meer herinneren wie hij was/wie hij is. Ik probeerde nog in slaap te komen om verder te dromen, en dit lukte even. Maar het was zo kort dat ik me niet eens meer kan herinneren wat er gebeurde. Ik weet alleen dat ik weer even met hem was, en me weer zo voelde. Het klinkt misschien heel raar maar het is nogal lastig uit te leggen. Er was liefde, er was lust, er was vreugde, er was geluk en nog iets. Waar ik echt geen woorden voor heb. Ik hoop echt dat iemand weet wat dit betekent, want ik wil echt graag weten waar dit voor staat.