Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

help!!

11 jaar geleden

Hallo iedereen,

Vannacht droomde ik het volgende : Ik was in mijn eigen huis en mijn vriend was er samen met zijn ouders, we zouden ergens naar toe gaan maar ik had geen idee waar naar toe, iedereen was net gekleed dus ik dacht dat het wel iets belangrijks zou zijn. Opeens was mijn vriend uit de kamer en was ik alleen met zijn ouders die het hadden over een huwelijk waarvan het niet de bedoeling was dat ik het zou horen. Mijn vriend zou gaan trouwen... maar niet met mij? Ik barstte in tranen uit en liep de hal in, waar mijn vriend verdrietig in de hoek zat. Ik vroeg hem : Hoe nu verder? En hij zei met tranen in z'n ogen : Het is maar wat je verder noemt, Vaness. Ik wil helemaal niet met (naam van de vrouw) trouwen. Ik snapte er niets van want de meid in kwestie heeft totaal geen connectie met mijn vriend. Nadat mijn vriend een aantal dagen getrouwd was ging hij met mij een weekend weg en daarna besloot hij om weer van die vrouw te scheiden. Toen ik hem vroeg waarom hij überhaupt met het meisje getrouwd was zei hij dat het was omdat zijn moeder tegen hem had gezegd dat ze geen vonk zag tussen mij en hem en dat onze relatie nooit zou werken en toen besloot hij toch maar met een andere vrouw te trouwen die zijn moeder voor hem had uitgekozen (in het echte leven kennen zijn moeder en hij, deze vrouw niet maar in mijn droom dus wel).

Ik heb echt geen idee wat deze droom betekent maar als iemand mij zou kunnen helpen, dan graag!
Groetjes,
Vanessa