Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

3 dagen achter elkaar gedroomd over dezelfde persoon..

Parel.
11 jaar geleden

Ik heb al 3 dagen achter elkaar over dezelfde persoon gedroomd ze zijn wel telkens verschillend. Vandaag droomde ik dus dat ik op school en dat de bel ging. Het was een super warm weer! ik liep dus alleen.. en die jongen liep toevallig naast me. Hij pakte zijn fiets en die jongen liep weer naast me. Hij hield stiekem mijn hand vast.. Zijn vrienden en mijn vriendinnen keken naar ons maar het boeide ons niet echt. Opeens keek die jongen diep in mijn ogen.. En hij zoende mij.. Ik vind het dus raar dat ik telkens droom over hem. Ik wed dat ik weer vannacht over hem droom.. Ik mis hem echt heel erg die persoon, maar ehh.. ik denk niet echt aan hem ofso?

weetgeennaam
11 jaar geleden

Hoi Parel,

Misschien denk je onbewust toch wel aan hem. Want je zegt zelf al dat je hem mist. En dat betekent dus dat je wel aan hem denkt!

Dat de personen verschillend zijn is dat je misschien nog niet precies weet hoe de jongen precies is, wat voor persoon hij is. En dat je je dat in die dromen af aan het vragen bent.

Ik zeg al, je hoeft niet altijd bewust aan iemand te denken om erover te dromen.

Groetjes!