Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Jongen van het jongenstehuis

Lisa...k
11 jaar geleden

Dus de droom startte in mijn woonkamer. Mijn vader werkt in een jongenstehuis en
om een of andere reden waren alle jongens bij ons op bezoek. Iedereen vertrok behalve
1 jongen. Ik was blijkbaar met hem aan het 'flirten' en toen zei hij: "Nu moet je ook niet afkomen" Ik reageerde door te zeggen dat ik hem hiervoor niet eens kende. Toen zat hij ineens naast me en ik had zijn hand vast en speelde wat met zijn vingers, maar uit het niks
waren we in een bos, het had gesneeuwd en alles was wit. We waren aan het vluchtten voor
iets, maar ik zou niet weten voor wat. Iemans kwam ons helpen en wees ons de weg, we vielen van een heuvel af en waren ineens in iemands tuin. Daar waren ook andere mensen die ik al kende en die blijkbaar ook aan het vluchten waren voor dat 'gevaar'. Die jongen met wie ik was zei toen: "Krijg ik geen kus?" Ik lachte en ging toen het huis binnen, waar iedereen iets aan het eten was en toen werd ik wakker.

Wat betekent het? Ik ken de jongen niet.