Hoi Allemaal
Ik ben nog maar nieuw hier maar ik heb wel al een heel verhaal. Laat ik gewoon bij het begin beginnen, zeker?
Een paar maanden terug, in mei, heb ik een jongen leren kennen. Ik vond hem heel erg leuk en ik vermoed dat hij me na een tijdje ook leuk vond. We konden veel lachen met mekaar en als ik bij hem en zijn vrienden was, was het altijd gezellig. Door omstandigheden ben ik contact met hem verloren. Ik had zijn facebook niet, geen nummer, niks. Ik ben toen heel lang naar hem op zoek gegaan. Uiteindelijk vond ik zijn facebook, wat heel moeilijk was omdat hij zijn echte naam niet gebruikt. Daar hebben we ook gepraat en hij leek me echt wel leuk te vinden. Hij zou me mee uit nemen als hij terug zou zijn van vakantie, maar toen hij terug was, deed hij opeens heel raar en sindsdien heb ik hem nooit meer gehoord of gezien..
Dit over die jongen en de relatie tussen ons twee.
Nu over de dromen. Bijna elke maand heb ik nu wel eens een droom over hem. Drie ervan kan ik me vrij goed herinneren. Deze is van een paar weken terug: Ik kom hem tegen ergens in een park, hij neemt me mee naar een bankje en dan zoent hij me. Dan kijken we mekaar diep in de ogen aan en toen werd ik wakker.
Vandaag had ik weer zo'n droom. Ik kom hem tegen, hij neemt me mee naar een plek waar we alleen zijn en dan zoent hij me weer. We kijken mekaar weer diep aan. Maar bij deze droom zat ik daarna ook in een klas. Met een vriendin naast mij. Ik was heel druk alles weg aan het steken, want de bel ging zo gaan en ik wou de jongen spreken, die achterin zat. De bel ging, ik sukkelde door en hij liep de klas uit zonder iets te zeggen of maar te kijken naar me.
Eergisteren droomde ik nog zo iets. Ik was op weg naar een soort strandfeest. Daar kwam ik hem tegen, met vrienden. Hij neemt me weer mee, waar we alleen zijn, zoent me weer en weer zo'n moment dat we mekaar diep in de ogen aankijken.
Het gaat dus elke keer zo: Ik kom hem tegen, hij neemt me mee, we zoenen, we kijken elkaar diep in de ogen aan en dan is ie weer weg. Wat betekent dit? Mijn dromen zijn zo goed als haarscherp, ik voel gewoon ook terwijl ik droom, een diep verdrietig gevoel van gemis. Is dit gewoon een herleving van het echte leven? In het echte leven ging het immers ook zo: We kwamen mekaar tegen, hij begon tegen mij te praten, we werden een beetje verliefd en toen raakten we mekaar door omstandigheden kwijt. Of zie ik dit verkeerd?