Hoi allemaal :)
ik moet het echt gewoon even van mijn hart.
De laatste tijd droom ik zoveel over de beste vriend van mijn partner.
In het echte leven heb ik het gevoel alsof er een enorme chemie tussen ons hangt, vriendschappelijk hou ik van hem en hij ook van mij. :)
Maar in mijn dromen gaat dit verder...
Ik heb een hele fijne partner waar ik al 6,5 jaar samen ben en ik wil dat ook graag zo houden.
Maar, in die eerste droom dat ik over die vriend (S) had, wilde S me zoenen. Mijn partner stond er niet ver van af en ik zei tegen S dat ik het niet wilde. We hebben toen wel de hele avond nog dicht tegen elkaar gezeten.
In de volgende droom waren we elkaar aan het plagen, maar ook al iets meer flirterig met af en toe een onschuldige aanraking. Mijn partner zat er toen ook nog bij...
in de derde droom gaf S me een zwoele knuffel
In de vierde droom lag ik op zijn bed en omdat hij even weg moest gaf hij me snel twee natte zoentjes, ook nog steeds met mijn partner erbij.
En vannacht droomde ik dat ik op het bed van S zat, en dat hij voorzichtig zijn hand op mijn been legde en stilletjes richting mijn vagina... Nog met mijn broek aan was er een klein voorspel... Nog steeds met mijn partner op de achtergrond.
In mijn dromen lijkt het zelfs of mijn partner alles goedkeurt, toch heb ik het gevoel dat ik vreemdga :(
Kan iemand me vertellen wat deze reeks dromen me wilt vertellen?
thanks, anoniempje