Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Na het zien van mijn ex

Uno
11 jaar geleden

Goedendag allemaal,

Het is al 6 maanden uit tussen mijn ex en mij, maar minimaal 3 keer per week droom ik over haar(dit zijn de dromen die ik dan ook onthoud). Meestal zijn het dromen dat we elkaar weer zien en plezier hebben en dat ik hoewel ik blij ben weer met haar te praten altijd mijn afstand bewaar. Zij in tegenstelling komt altijd dichtbij mij en moment dat ik toegeef aan haar warmte kapt zij mij af en zegt ze dit gaat niet werken, maar ik hou wel ontzettend veel van jou. Op dit moment weet ik geen raad meer en meestal word ik dan ook wakker.

Gisteren zag ik mijn ex voorbij fietsen en hoewel zij mij bijna overal geblokkeerd heeft(maar nog wel mijn moeder en vrienden van mijn in haar lijst heeft) had ik het pas door toen ik merkte dat iemand mij aankeek. Ik keek haar recht in haar ogen aan en zag oprechte glimlach en een twijfel. Alsof ze wou stoppen en mij mistte, maar dit is waarschijnlijk mij perceptie alleen ik weet het niet.

Mij verstand kan allerlei smoesjes verzinnen waardoor ik niet aan haar denk of terug ga, maar mijn gevoel blijft volhouden. Ik word gek van deze strijd tussen die 2, omdat ik normaal juist controle heb over beide. Wat kan ik hier aan doen? Ik weet dat een bericht sturen of bellen niet goed bij haar gaat overkomen dus dat doe ik liever niet.