Heey, het is al een tijd geleden sinds ik iets plaatste. 1) omdat ik weinig tijd had en 2) omdat ik nauwelijks droomde. Laatst heb ik weer een droom gehad, een bizarre droom. En een beetje uitleg is nodig om het verhaal te begrijpen denk ik. Help alsjeblieft.
Ik heb ondertussen bijna een jaar lang al een crush op een jongen van VWO. Hij zei dat hij mij ook leuk vind maar hij deed nooit moeite om dat me echt te laten zien. we hebben meerdere keren afgesproken en 3 van de 5 keer zegde hij af. een keer zegde ik af en een keer hebben we echt een film gekeken. maar nu de droom. De jongen van VWO noem ik Bas en de ander Jack
Ik droomde dat ik toch iets met hem had soort van. We hielden handen vast. Bas zoende me of wilde me zoenen toen een van zijn vrienden hem riep en hij draaide zich om. Hij liet mijn hand los en ik liep een beetje verder. Ik zag een jongen (geen idee wie) op een soort bank liggen en wilde even hoi zeggen toen Jack mijn hand pakte en me bij hem op de bank trok. Ik lag daar dus en probeerde op te staan toen Jack me zoende. Bas kwam net op dat moment aan lopen en werd boos op mij zonder mij de tijd te geven het uit te leggen. en toen werd ik wakker.