Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hebben mijn dromen toch een betekenis..

Anoniempjex
11 jaar geleden

Hallo iedereen,

Ik ben super verliefd op een jongen en ik droom elke nacht over hem.. We zijn allebei best verlegen en ik durf eigenlijk niet de eerste stap te zetten.. Elke nacht droom ik best veel door elkaar, maar dan ook een stukje over dat hij mij ook leuk vind. Ik ben er nog steeds niet achter wat die van me vind.. Ene keer kijkt die en lacht die.. andere keer lijk ik wel niet te bestaan.. Ik ben sinds kort ook achter gekomen dat mijn BFF ook op hem is.. Ik wist het al een tijdje want ze begon steeds raarder te doen toen ik over hem praatte. Maar nu weet ik het zeker.. Ik ben best wel onzeker en daardoor bang dat hij eerder voor haar gaat kiezen. Maar toch droom ik daar nooit over.. Zouden sommige dromen dan toch een betekenis kunnen geven of is dat onzin..?

Ik hoop dat jullie je mening hierover kunnen geven, zodat ik hier misschien anders of ga denken.. want met deze crush weet ik het echt niet meer.. en vergeten kan ik nu echt niet :(