Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromend iemand geeft mij een teken

oot
11 jaar geleden

hallo mensen ik heb echt even hulp nodig

ik heb 1x best een erge ruzie gehad met mijn vriendin het ging over vertrouwen
nu de tweede keer ook in eigenlijk bijna dezelfde maand
we zijn er allebei helemaal stuk van ook we houden ook echt veel van elkaar en willen niet opgeven maar haar moeder die was aan het dromen en zij tikte haar moeder wakker en dr moeder keek mijn vriendin dus aan en zei '
kijk uit je moest het bij de eerste keer al niet meer vergeven'
nu is t dus de tweede keer en ik weet dat ik nu precies alles weet wat ik fout heb gedaan en wat ik wel en niet moet doen als ze me deze kans nog geeft we hebben het dus uitgepraat en alles we hadden een leuk gesprek het was wel weer goed we waren er overheen samen maar wouden het er wel face to face ook over hebben we hebben dus een dag afgesproken totdat het moment zeg maar was dat ze haar ma wakker tikte en dat die tekst er dus uit kwam en vervolgens verder ging slapen
en erna opstond gewoon en zei ik heb iets raars gedroomd maar ik weet niet wat terwijl mijn vriendin helemaal niets tegen haar ouders heeft gezegd dat wij ruzie hebben de laatste dagen
toen erna nadat wij er goed over hebben gepraat hebben we samen besloten om een deel van het verhaal aan haar moeder te vertellen ze heeft dit via whatsapp gedaan nu moeten we wachten op antwoord
maar door die ene zin wat is gezegd zijn wij beide nu eigenlijk best bang omdat ze eerder ook dromen heeft gehad wat ook letterlijk een paar uur erna ook uit kwam.

Ik vond het wel raar dat ik even buiten was om even over alles na te denken en weer naar binnen ging me vriendin weer appte en dat ze t eerst niet binnen kreeg en pas 3 a 4 minuten later stonden er pas 2 vinkjes dat het binnen is gekomen terwijl ze eigenlijk ligt te slapen dat vond ik ook wel vreemd want ik weet met als er geesten zijn dat apparatuur raar gaat doen en niet normaal functionaleert

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee en me meer duidelijkheid kan geven waarom iemand die slaapt zo wakker kan worden haar vast houd en dat zegt (kijk uit je moest het bij de eerste keer al niet meer vergeven' ) zzef

Luna Van Gooien
10 jaar geleden

Ik weet niet alles wat het betekend. Je wilt ook uit zoeken of h
Je haar wilt vertrouwen in kort. Ruzie betekend betje druk in het relatie zijn iets minder tijd voor haar door je werk of je vrienden. Een goeie gesprek betekend iets meer licht voor jou. Meer weet ik helaas niet hoop dat je hier wat aan heb