Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over beste vriend en misschien mijn zielsverwant?

A
10 jaar geleden

Hallo,

Ik droomde laatst over mijn beste vriend. Ik ken hem al 4 jaar en hij betekend veel voor me. We hebben samen veel meegemaakt en ik heb ook het gevoel dat hij mijn soulmate is. Toen ik hem in het begin leerde kennen ben ik heel erg verliefd op hem geweest. Toen ik ouder werd kwam ik erachter dat ik op meisjes val. Hij valt op jongens en krijgt nu ook meer gevoelens voor meisjes. Door dit ben ik ook bang dat ik hem weer leuk ga vinden ook al denk ik zelf nu dat ik op meisjes val.. En dat het nooit meer dan alleen vriendschap zou worden.

Maar in mijn droom droomde ik dus dat ik seks met hem had. Het was heel romantisch en hij behandelde me heel goed. Het was een hele fijne droom.

Een paar dagen kwam mijn beste vriend met het verhaal dat hij ook een droom had over een meisje waarmee hij seks mee had. Hij zei niet wie het was. En nu heb ik zo'n gedachte van, zou het over mij gaan? Tjaa dan kom ik nooit te weten.

Weten jullie misschien wat dit betekend?

Thankss

P.S Heb deze droom eerder op Droominfo gezet maar daar had de droom wat minder details..