Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over mijn eerste liefde

10 jaar geleden

Goedemiddag!
Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt! En hopelijk is er iemand die hier een antwoord op weet.
Toen ik 15 jaar was, was ik verliefd op een jongen die via mijn moeder contact had gezocht met mij. Hij was erg onzeker over zichzelf maar hoe meer wij samen chatten, hoe meer ik verliefd werd op hem. Ik vond hem mooi om wie hij was. Zelf was ik ook erg onzeker toendertijd dus er was wel een klik. Vlak voor ons eerste afspraakje kreeg ik een msn gesprek van een vriendin toegestuurd die ze met hem had gehad(ze probeerde ons te koppelen) waarin hij zei liever met haar te gaan daten. Dit heeft mij toen heel veel pijn gedaan want ondanks dat hij een bekende vader had vond ik hem écht leuk. Gewoon om wie hij was en niet vanwege zijn naam. Een half jaar later kwam ik bij mijn huidige vriend met wie ik inmiddels al 7,5 jaar samen ben.

Nu komt ie: Hij begint nu zelf wat bekender te worden waardoor hij ook steeds vaker zelf op tv komt (ik noem geen naam).Hij heeft zelf inmiddels ook al een paar jaar een vriendin. Vannacht heb ik gedroomd dat ik met mijn vriend en ons vriendengroepje in een landelijk Frans gebied op vakantie was met een tent. HIJ was daar dus ook, in een vakantiehuisje. Toen ik een ijsje wou gaan halen zei hij dat ie wel mee wou lopen. Onderweg hadden we een goed gesprek waarna we zeg maar in de bosjes belanden (zal geen details geven). Ik kan nu dus de hele dag nergens anders aan denken en wil gewoon weten waar dit over gaat.

Is het misschien een verlangen naar iets wat nooit is geweest? Ik heb hem in die 7,5 jaar ook nooit meer gezien of gesproken en heb hem nooit gevraagd waarom hij dit gedaan heeft.
Ik hoop dat iemand kan helpen.

groetjes!

1 keer bewerkt. De laatste keer was 10 jaar geleden door Roontje1991.