Fijn dat ik hier advies kan vragen
Geachte heer mevrouw
De laatste tijd heb ik meerdere keren gedroomd over een prachtige tuin waar ik me zeer goed bij voel een prachtige zon in de tuin met gras wat bosjes en bomen. Het zou om mijn denkbeeldige achtertuin gaan en het is een visioen maar daar kom ik zo op terug. Ik heb al 5 maanden een relatie en we willen inmiddels samenwonen. Ze is echter wel moslim en daar hoort nikaah bij voordat je samen mag wonen. Dat is de moslim trouwerij En m'n droom heeft er een zekere betekenis over. Want de dag dat ik nu voor de zoveelste keer over die tuin droom. Zie ik de tuin en daarna een afbeelding van mij en mijn vriendin. M'n droom is zeer mooi. En het probeert me wat te vertellen. Want de droom en de moslim trouwerij valt samen. M'n gevoel zegt dat ik het huwelijk moet aannemen, omdat de tuin naar mijn idee een goed voorspoed laat zien. En zelf heb ik er geen moeite mee om moslim te worden als het om liefde gaat. De tuin strekt zich uit naar berken bomen. De droom duid nu duidelijk op onze relatie dat voel ik zo.