Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Tuin

Ronald Bergsma
10 jaar geleden

Fijn dat ik hier advies kan vragen
Geachte heer mevrouw

De laatste tijd heb ik meerdere keren gedroomd over een prachtige tuin waar ik me zeer goed bij voel een prachtige zon in de tuin met gras wat bosjes en bomen. Het zou om mijn denkbeeldige achtertuin gaan en het is een visioen maar daar kom ik zo op terug. Ik heb al 5 maanden een relatie en we willen inmiddels samenwonen. Ze is echter wel moslim en daar hoort nikaah bij voordat je samen mag wonen. Dat is de moslim trouwerij En m'n droom heeft er een zekere betekenis over. Want de dag dat ik nu voor de zoveelste keer over die tuin droom. Zie ik de tuin en daarna een afbeelding van mij en mijn vriendin. M'n droom is zeer mooi. En het probeert me wat te vertellen. Want de droom en de moslim trouwerij valt samen. M'n gevoel zegt dat ik het huwelijk moet aannemen, omdat de tuin naar mijn idee een goed voorspoed laat zien. En zelf heb ik er geen moeite mee om moslim te worden als het om liefde gaat. De tuin strekt zich uit naar berken bomen. De droom duid nu duidelijk op onze relatie dat voel ik zo.

Ronald Bergsma
10 jaar geleden

Al is het voor vele moeilijk moet ik zeggen dat liefde veel overwint en daarom vraag ik respect bij de reacties BVD. Ik zou graag de betekenissen willen weten. Het voelt in ieder geval heilig.

Proffesor Profferserson
10 jaar geleden

Hallo persoon

Je moet het zelf weten

Mvg
Proffesor Profferserson

Proffesor Profferserson
10 jaar geleden

Hallo persoon

Sorry voor mijn vorige bericht maar deze tuin ding is poep en dat weet je steek je huis in brand

MVG
Proffesor Profferserson

Swa swaderdieswa
10 jaar geleden

Hallo Proffesor Profferserson

Je moet even normaal doen deze droom gaat overduidelijk over helemaal niks

MVG
Proffesor Profferserson

kelsey
10 jaar geleden

Dromen over een tuin met veel groen en bloemen voorspelt geluk en comfort. Als er groenten in de tuin groeien wijst dit op achteruitgang en laster. Voor vrouwen betekent deze droom dat zij veel plezier binnen het gezin zullen hebben. Wanneer je droomt dat je met je geliefde door een tuin loopt met in bloei staande planten, dan voorspelt dit zuiver geluk en onafhankelijkheid.