Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Seks met een man die vreemdgaat

10 jaar geleden

Ik weet het is nog al wat zo'n titel maar ik zit hier echt heel erg mee..

Ik ken R. ( zo noem ik hem even ) al een poos oppervlakkig via andere vrienden ...
4 weken geleden kwam ik R. Samen met een vriend van mij tegen met het uitgaan.
Sinds dien hebben we contact via de app en chat en hebben al seks gehad en gezoend, het probleem is alleen dat hij samen woont en dus een relatie heeft .. Die relatie gaat niet goed al een poos en dat lag niet alleen aan mij .

R. Is gek op mij hij zit alleen met dat samen wonen ... En is een beetje in de war daardoor.
Een ontzettende vervelende situatie ... Ik krijg hem niet meer uit m'n hoofd.

De droom :
Ik woon in een centrum boven een winkel samen met mijn huisgenoot ( dit is echt waar trouwens) ik woon op de 3de verdieping en zij 2de, in mijn droom woonde R. Daar samen met z'n vriendin.. Hij kwam naar boven en hebben seks tegen de tafel aan en in mijn bed .. Deze seks was zo bijzonder.. Ik kwam zelfs klaar wat normaal een groot probleem is en in het echte leven nooit gebeurd. Maar goed opeens kwam zij mijn slaap kamer in met 3 grote honden ( hun hebben geen honden ze houden van katten) betrapt dus.

Deze hele droom voelde ontzettend echt .. En werd huilend wakker.
Nu zou het echt wel zijn dat ik bang ben om betrapt te worden maar toch vraag ik mij af of er misschien meer achter zit....

Heeft iemand hier een reactie op ?