Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

SexAndHarryPotterDream

Lize
10 jaar geleden

Ik had vandaag gedroomt dat ik naar een soort ziekenhuis ging je kon er ook sex hebben met jongens of mannen dus ik wouw het perse proberen want ik heb het nog nooit gedaan wat ik had gemerkt is dat ik verliefd op de jongen ben geraakt met wie ik sex had het was echt heel fijn toen ik uit de kamer ging waren mijn groot ouders er en mijn ouders ze zeiden dat deze kamers heel slecht waren
Ik baalde er van ik dacht toen en nu de hele tijd aan die jongen
De mensen wie er werkte zeiden dat ze iets moeten opsturen naar mijn huis een bewijs dat ik sex heb gehad maar dat wouw ik niet dus dat ging niet door.
In het begin zei een vrouw ook tegen mij veel plezier.
En nu vroeg ze of het fijn was en ik zei ja.
We moesten met mijn ouders hele tijd heen en weer lopen en toen ik in de kamer van mijn groot oma kwam, zat te vrijen met een vreemde dat zag er echt vies uit en er waren 5 honden in haar kamer echt heel raar ik roepte haar en ze werd boos.
Toen was ik opeens in de huiskamer van mijn grootouders en er waren een paar kinderen in het huis ze waren van mijn kamp waar ik dit jaar ben geweest
En toen opeens had ik verkering met een de lelijkste zelf
Ik weet niet waarom maar ik liet een foto op mijn telefoon van finnick uit de hunger games zien
De andere kinderen moesten alleen lachen en zeggen wat een leuk spel
Toen was ik opeens op een festival niet zomaar een festival iedereen was verkleed als een personage uit Harry Potter en achter mij zat een super grote vuurbal maar die stond wel stil
Toen begon er een nep Draco te spreken de echte Draco wel toen ie jong was begon te juichen en toen begon een raar meisje te zeggen dat we moesten dansen dus iedereen deed mee en toen kreeg ze straf
Mijn beste vriendin marcia was er ook bij
Toen werden een aantal mensen ik natuurlijk ook naar een rare tuin gestuurd en toen was ik daar
En alles zat te bevegen echt raar
Marcia vroeg aan de neppe loena leeflang of ze een rare bril mocht lenen
Loena zei toen nee
Nog steeds raar
En toen werd ik wakker.

Ik snap echt niks van deze droom
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes lize 13