Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom van een vriendin

Robin Feijen
10 jaar geleden

een vriendin van mij droom dit en ze wil graag weten wat hget betekent dit droomde ze dus als er mensen zijn wat haar droom betekent hoor ik het graag zij vertelde:
ik was bij haar thuis mijn moeder was er ook er er waren nog meer bekende en toen kwam joey thuis was wezen werken ofzo. hij zat naast me toen begon zei opeens een verhaal dat ze eigenlijk wilde wachten met het te zeggen maar dat ze zwanger was, ik gaf joey gelijk een knuffel en zei heel zacht tegen hem we hebben het hoor straks wle over het overviel hem ook hij wist het ook niet toen gaf hij me weer een knuffel en we zoende. even later stind ik met iemand te praten toen kwam hij naar me toe en zei wat en zoende me weer toen zei ik laat mij ff het huis zien toen gingen we naar boven onder tussen zoende we en het werd steeds heftiger we belanden op bed in hun slaapkamer zijn zusje liep daar ook ergens boven we wilde het netjes houden maar we stonden allebei op springen dus ging het al snel los en het was zo heftig en het was zo vreslelijk goed daarna ging ik naast hem liggen en raakte we aan de praat over hoe het nu verder moest met ons en dat we weer in bed beland waren dat nu ze zwanger was of nu ze dta zei hij iegenlijk geen keus meer had maar dta hij er nu nog wat mee kon maar dan iet langer moest wachten en dat ik twijferlde de aan haar op rechtheid, we spraken verder even niks af ik zou naar beneden gaan en tegen haar zeggen dat ik moest zeggen dat hij zo kwam maar dat hij ff ging douchen en om kleden. ik ging naar benee en zei tegen der dat ik weg ging toen zei ze wat heb jij boven met hem gedaan ik weet het wel hoor ik weet het wel. ik zei dat er nniks gebeird was dat hij me het huis had latern zien en dat we een heletijd hebben staan praten boven omdat hij iets aan haalde wat mij raakte. dat er verder niks was tussen ons want dta ik dta zeker nu ze zwanger was nooit zou doen. en dat hij daarvoor veel te veel van der hield dat ik dat wel gemerkt had, terwijl ik wist dta het anders was. ik liep naar buiten maar wist niet goed hoe ik hem nu het best kon bereiken. ik stuurde hem een fb en gelukkig las hij het optijd en toen werd ik wakker