Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn mooiste droom ever

x_sanne
10 jaar geleden

Voor het eerst sinds tijden kon ik toen ik wakker werd vannacht, mijn droom weer herinneren. Het was een hele mooie droom over mijzelf en mijn crush. In de droom kon ik zien dat we ouder waren dan nu... Ik zag er anders uit en hij ook.

Mijn droom:

Ik liep naar de Starbucks om iets te gaan drinken. In de Starbucks krijg ik van een onbekend iemand een SMS dat ik naar de radio moet luisteren. Dan zijn alle mensen stil. Uit de radio hoor ik een stem die zegt: "Sanne, je bent mijn allerbeste vriendin, je bent het knapste meisje dat ik ken, je bent het slimste meisje dat ik ken, je bent het liefste meisje dat ik ken, je bent mijn alles, je bent het meisje waar ik 3 jaar stapel verliefd op werd." Als ik dit hoor, lopen de tranen over mijn wangen en heb ik mijn hand voor mijn mond. De radio gaat verder: "Je weet waarschijnlijk wel wie ik ben, draai je eens om". En toen zag ik hem staan. De jongen op wie ik al 4 jaar een crush heb...

Hoe het verder ging weet ik niet meer.. Ik wil graag weten wat het betekend :/. Kan iemand me daarbij helpen??

xx
Sanne