Afgelopen zondag was ik samen met een vriend van mij naar het winkel centrum in Breda (stada stores bij het nac stadion)
We liepen bij de action want ik moest nog een blender halen om lekker milkshakes te maken etc, maar dat doet er niet toe..
Toen we bij de kassa kwamen keek ik naar de achterste kassa en zag daar een meid zitten. Ik weet niet wat me over kwam maar het voelde raar. Ik keek haar aan en het voelde alsof ik opslag verliefd werd. :love:
Ze was zo mooi, ze had paars haar en de mooiste ogen die ik heb gezien. Ik zei tegen die vriend van mij dat er een leuke meid zat bij de achterste kassa en zei dat hij haar ook echt mijn typ vond.
We hadden afgerekend en ik was nog steeds haar aan het bewonderen, en opeens keek ze naar mij en we hadden voor 5 seconde oog contact en er ging een geweldig warm gevoel door mij heen.
Toen we klaar waren met afrekenen liepen we de winkel uit en ik bleef maar achterom kijken naar haar.
Die maat van mij zei: 'Waarom vraag je haar nummer niet'! Maar ik durfde niet, normaal heb ik niet erg veel problemen om tegen vrouwen te praten maar nu zat mijn hart al gelijk in mijn keel toen ik eraan dacht om haar nummer te vragen.
Toen we thuis waren wou ik eigenlijk wel terug om het te vragen, maar toch ook niet omdat ik het niet durfden.
Sinds die middag bij de action denk ik constant aan haar en heb ik enorm spijt dat ik het niet heb gevraagd.
Maar nu wil ik a.s. zondag terug naar de action en kijken of ze er is, en proberen haar nummer te vragen. als ik het durf, maar haar nog een keer zien lijkt me al gewoon super.
Ik heb dit nog nooit gehad en ik weet niet wat me is overkomen, maar heeft iemand van jullie wel is zoiets meegemaakt? Is dit liefde op het eerste gezicht voor mij?
Bestaat het dan echt?
Gr
Thijs