ik heb vannacht voor de tweede keer in korte tijd het zelfde gedroomd. de hoofdgedachte was het zelfde alleen de locatie en bij rollen waren anders.
ik heb gedroomd over de jongen die ik leuk vind
de droom begint gewoon het 's morgens we zijn ergens waar meer mensen zijn(de ene keer een excursie, de ander keer een soort feest in de morgen) ik ben ik die droom helemaal niet verlegen en ging hem een keer gewoon zomaar zoenen zonder dat we verkering hadden, ik vond hem wel leuk. maar hij zei dat wil ik niet en ik deed het de hele dag probeerde ik weer en opeens aan het einde van de excursie (in de middag) ging hij mij wel zoenen en hij vond me toen ineens leuk. we bleven zoenen tot ik wakker werd. bij de droom op het feest ging ik hem niet zomaar zoenen (ik wist dat hij dat niet wilde) maar ik ging wel steeds korter naar hem toe en ik praten met hem. maar hij wilde niet zoenen. ergens aan het einde van het feest (ook in de middag) gingen we naar buiten daar was een groot plein en daar rende allemaal kinderen van mijn leeftijd. maar toen gingen we weer zoenen en hij vond me ineens wel leuk.
kortom: eerst vind hij me niet leuk of wil hij niet zoenen, en op het einde van wat we deden gaat hij me ineens zoenen.
wat betekenen deze dromen????
2 keer bewerkt. De laatste keer was 9 jaar geleden door ikkuh.