Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Ik zal het proberen zo kort maar gedetailleerd mogelijk te maken. (Ik ben en jongen van onder de 18)
Ik droomde eerst dat ik op vakantie ging samen met de groep waarmee ik altijd op vakantie ga, wat kennissen en familie . We zaten allemaal in het zelfde grote huis. Op een bepaald punt ging iedereen weg behalve ik, ik weet niet waar ze naartoe gingen. Toen ik zelf even uit de deur stapte stond er a de overkant van de straat een man, we staarden een tijdje elkaar in de ogen, ik weet niet waarom maar ik wist dat het een soort crimineel was.
Toen ik weer naar binnen liep waren er 2 meisjes die ik ken, 1 van die meisjes heb ik in het verleden wat meer mee gedaan dan zoenen, maar geen seks. Het andere meisje is een meisje waar ik nu veel mee praat maar geen gevoelens voor heb. Zij begonnen mij oraal te bevredigen tot een orgasme en toen dat gebeurde kwamen mijn familie en kennissen weer thuis. De meisjes waren opeens weg.
Toen iedereen weer thuis was kwam een man (niet die ik aanstaarde aan de overkant van de weg) met een pistool het huis in en begon mij te achtervolgen in het huis. De mensen in het huis hadden de man niet door en ze hadden ook niet door dat ik aan het vluchten was. Tijdens het vluchten had ik heel veel moeite om deuren dicht te doen en om bochten te rennen naar bijvoorbeeld een andere kamer.
Op een bepaald punt was de man weg en liep ik naar boven, daar waren mijn neef en 2 kennissen tennis in de gang aan het spelen. Ze waren tegen een muur aan het slaan met lichten er op ofzo, ze mikten op de lichten (dat licht was als een soort disco bal stippen op de muur). Toen ik naar ze toe liep begonnen ze opeens de ballen richting mij te slaan, volgensmij ben ik toen niet geraakt door ze.
Dat was mijn droom, iemand die hier uitleg over wilt geven wat de betekenis is enzo? Want ik heb zelden dat ik een droom zo goed onthoud.
Gr
Op vakantie gaan is een time out nemen. Je onthoud je niet om de populaire jongen uit te hangen. Daar staat dat grote huis voor. Het oogcontact met de crimineel is als een spiegel. Ogen zijn ook een spiegel van je ziel (denken, intuïtie, waarnemingen). De crimineel laat je zien dat ook jij houdt van grenzen overschrijden.
De seksspelletjes laten zien dat je van experimenteren houdt. Je ziet het leven als een spelletje, maar als het serieus wordt, dan haak je af. Vluchten is wegrennen van de realiteit, je angsten en het onbekende.
2 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Esme.
Beheerder |
Je waardering voor vrouwen ligt blijkbaar op het seksuele vlak.
Nu stormen op die leeftijd weliswaar de hormonen door je lijf maar het is bedenkelijk dat de meisjes alleen maar aan je lid mogen zuigen.
Dat is niet de bedoeling van de anima. Ze kan ook bijzonder rancuneus worden met die lage waardering.
De crimineel aan de overkant is een deel van jezelf dat je wel probeert te ontvluchten maar dat zal nooit lukken.
Het schieten is een fallisch gebeuren dat vergelijkbaar is met het eerdere orgasme.
Ook de ballen scoren is hetzelfde thema, ook daar wordt gericht geschoten.
De deuren zijn de compartimenten in je geest. Maar sluiten zullen ze nooit afdoende.
Wat in de droom totaal ontbreekt is gevoel.
Waarmee ik het meer vrouwelijke voelen bedoel en dat is liefde, tederheid, sociaal gedrag en vooral respect. Je zou die meiden natuurlijk als een soort vossenzielen kunnen zien.
In China kent men dat begrip. Hier heten het incubi en succubi. Dat zijn dus erotische dromen waarin verleidelijke wezens je tot seksuele handelingen verleiden en je energie aftappen.
Vergelijkbaar met een vorm van energetisch vampirisme.
De grofheden die hiermee ontstaan, sturen je echter de verkeerde kant op.
De achtervolging kan je geweten zijn. De man aan de overkant (mogelijk een pooier).
Hij zal het niet leuk vinden dat jij wel en hij geen bevrediging kent.
Je kunt het als alter zien, maar het is tegelijk een duistere kant in jezelf.
Je gedraagt je immers ook als profiteur tot de familie terugkomt.
Het gaat er niet om hoeveel orgasmes (ballen) je scoort, want dan dooft het geestelijke licht inderdaad.
Dat is wat ik bedoel met de verkeerde kant.