Heyyy, ik heb op school een toffe leerkracht en ja, we hebben wel een goede band, ik ben niet verliefd op mijn leraar ofzo, en euh jahh ik heb al wel opgemerkt dat hij tegen mij anders doet dan tegen andere meisjes, ik vond dat eng dus ben ik minder met hem beginnen praten tijdens zijn les (praktijk les) het is hem al wel opgevallen hoor want hij is dan bedroefd, maar wat ik vandaag droomde... Was echt eng : ik was op de speelplaats op de school ik zat samen met m'n klas pp een bank zo tegenover elkaar en euh hij komt daaraan he en hij vraagt wat dingenover ppraktijkles aan de klas en ik zeg niks want ik wil hem een beetje negeren en ineens gaat hij naast me zitten slaat een hand om me heen en houd me stevig vast, en hij wou me niet.. De klas vindt dat normaal? Zo was het toch in de droom, en m'n vriendin begon te lachen , ze lacht altijd als ik in zon ongemakkelijke situaties kom.. En al 5 min had hij een hand om me heen, en toen zei ik echt dat hij moest stoppen en toen begon hij superhard te zweten ik snap er echt niks meer van