Hoi ik ben Eline en ik ben 13 jaar,
ik droomde dat ik seks had met een beroemdheid (Kaj van b-brave). We waren in een hotelkamer en het was iets té gezellig, als je begrijpt wat ik bedoel. eerst zoenden we gewoon maar daarna raakte we elkaar op 'die plekken' aan. toen ik dat bij hem deed zag ik dat hijeen stijve kreeg en voordat ik het wist lagen we samen (naakt) in bed en gebeurde 'het'zegmaar. we vonden het allebei heel fijn en deden het de dag erna en daarna nog en keer. toen waren we 3 weken verder en bleek ik zwanger van hem te zijn. hij zei dat hij het leuk maar ook erg vond hij beroemd was en dat iedereen het zou weten omdat ze wisten dat ik met hem had. maar hij vond het ook erg omdat hij 20 is en ik 13. maar we wouden het kind niet weg laten halen en hadden het aan zijn vrienden vertelt. die waren ook geschokt maar wel blij. maar toen het in het nieuws kwam werden Kaj en ik heel vak aangevallen door meisjes die Ka ook geweldig vonden. ik durfde niks tegen ze te doen en 1 meisje duwde, sloeg en schopte mij zo hard dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest. daar kregen we (een paar dagen later) te horen dat het kind gestorven was door de klap en het weggehaald moest worden. Ik huilde heel hard en Kaj trooste me.
toen werd ik wakker.
kan iemand dit uitleggen want een beroemdheid leuk vinden, oke. maar ook seks met diegene hebben enzo is dat normaal?