Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Heel raar :S

Jenna
16 jaar geleden

Hey,

ik heb een leraar op school en ik krijg altijd extra aandacht van hem.
Bijvoorbeeld als hij ziet dat ik verdrietig ben, kan ik altijd met hem praten (tegen bijna niemand heeft tie dat gezeg..) en ik heb nooit straf van hem gekregen ofzo (als ik praatte in de les en anderen wel). Uhm sinds de eerste les kijkt hij ook heel erg vaak mijn kant op... Uhm het hoeft helemaal niks te betekenen hoor, maar ik heb het gevoel van wel.
Maar wat mijn probleem is is dat ik laatste tijden ineens vaak over hem droom...En in die dromen is hij ook vaak geïnterresseerd in me..
In mijn laatste droom was hij zo geïnterresseerd en ik werd er gek van en ik vroeg aan hem: Wat wil je nou van me? En toen werd tie heel boos en hij vroeg of hij niet mag weten hoe het met me is enzo..
Ik ben benieuw wat het betekent...
Weet iemand dat?

Alvast bedankt
Groetjes Jenna

P.s Ik krijg nu geen les meer van hem.. vorig schooljaar wel.

16 jaar geleden

Hoi Jenna.

De leraar in de droom is de wijze die ons in het leven verder wil helpen en bij wil staan met goede raad. Toch ontbreekt het ons vaak aan kracht om zijn wijze lessen op te volgen. In de droom kan de leraar de eigen vader zijn, de eigen baas, een oud leraar, maar vaak ook een geliefde overledene.

De leraar in de droom kan ons behoeden voor ongeluk en waarschuwen voor vast gelopen situaties waarin hij ons een uitweg toont. Hoe strenger de leraar in de droom is, hoe ernstiger de situatie in het waakbestaan.

Wat ook in je droom gebeurd dat je er boos van werd en hij geiriteerd raakte omdat je niet luisterd.

Kijk een naar je zelf, heb je op de een of andere manier zelf hulp nodig, of zit je ergens mee, waar je even bent vast gelopen.

GROETEN h@NS.