Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde droom

poezj
16 jaar geleden

Ik heb al meer dan 4.5 jaar een relatie met een jongen.
mijn droom begin als volgt:

in een klaslokaal met mijn vriend en (blijkbaar) een stel vrienden. mijn vriend loopt op zijn ex (in mijn droom een meisje uit mijn hockeyteam) af, maakt een praatje en knijpt bij het afscheid in haar borst.

deel 2
Ik loop op mijn vriend af en vraag hem hoe het zit met hem en zijn ex. Is het nog aan of niet? Hij kust me hartstochtelijk en gaat weg.

deel 3
we lopen langs een speelveld, moeten een berk op klimmen en ik val er bijna vanaf. Op dat moment loopt mijn vriend voor me, en doet helemaal niets. Hij loopt door terwijl hij me wel heeft zien vallen.

poezj
16 jaar geleden

in de laatste zin staat dat we een berk op moeten klimmen, dit is een typfout.. het had berg moeten zijn..

Roxanne
16 jaar geleden

MIsschien begin je te twijfelen aan je relatie met je vriend. Is je vriend goed bevriend met dat meisje uit jou hockeyteam? Want misschien betekent het dat je twijfelt aan haar loyaliteit en bang bent dat zij er met jouw vriend vandoor gaat.

Ook kan het zijn dat je toe bent aan iets nieuws op relatiegebied. Het hoeft niet te betekenen dat je toe bent aan een nieuwe vriend, maar misschien is het zo dat jullie nieuwe dingen moet uitproberen of het "vuurtje" aan moeten wakkeren.

Hopelijk heb je wat aan mijn gissingen.