Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemdgaan

Snoes
16 jaar geleden

Hey,

Ik had deze nacht een heel rare droom. Ik zal even uitleggen wie de 'personages' zijn. Mijn vriend waar ik al 2 jaar mee samen ben, heeft vorig jaar eens contact gehad met een vriendin van mij, waarop zij verliefd op hem werd. Ze begon hem te mailen en berichten te sturen, en hij heeft mij toen heel hard gekwetst. Ik heb het hem eerlijk gezegd, en hij stopte met daarop te antwoorden. Maar deze nacht droomde ik dat zij contact met hem opnam, dat ze afspraken (ik had weinig tijd, omdat ik moet studeren). Op een avond zei mijn vriend mij dat hij terug met haar had afgesproken, en dat ze een kind van hem had. En daarom ging hij mij in de steek laten, en met haar verder gaan. Wat kan dit betekenen?? :(

Elin3
16 jaar geleden

Dit kan een waarschuwing zijn... Het kan ook gewoon een weerspiegeling zijn van een angst diep binnen in je.

Katje
16 jaar geleden

Ik denk dat dit komt door dat je het één en ander al hebt meegemaakt op die gebied...
Bij mij is percies het zelfde aan de hand..
Het gaat nu ook weer beter tussen mij en mijn vriend maar de angst en de achterdocht blijft. ( ook al was er nog niks ergs gebeurt)
En dan heb je zo nu en dan dat je van die rot dromen krijgt waar je de hele dag over zit te piekeren als of het allemaal echt gebreurd is...
Je wordt misschien zo boos wakker dat je geneigd bent om zelfs ruzie met hem te gaan maken.
Maar vergeet niet,... het is en blijft een droom! En als je je al een beetje onzeker voelt over je relatie, heb je des te sneller kans op "vreemd gaan" droom.
Probeer er met je vriend over te praten, misschien heb je daar na z'n nacht wel baad bij..

Met vriendelijke groet,

Katje