Hoi,
mijn naam is Bettina Bode en ik woon in Roeselare, België.
Even een korte achtergrond: Ik ben 18 jaar, single en ik studeer aan de Universiteit Gent.
Laatst had ik een heel rare droom.
Ik droomde dat ik ging trouwen, en het zou een dubbelhuwelijk worden op dezelfde dag als mijn nicht (die tevens ook een van mijn beste vriendinnen is). Mijn ganse familie was daar en vooral mijn peter was goed in beeld. Nu was het zo dat ik al in mijn wit kleed stond en ik was enorm nerveus, echt één grote stressbal. Ik had nog niet nagedacht over wie de bruidegom was, tot ik hem zag binnenkomen. Het was een vriend die bij mij aan de Universiteit studeert. (ik noem zijn naam niet, want dat is niet echt van belang) Ik heb hem altijd al aantrekkelijk gevonden maar het rare was dat toen ik hem zag, ik helemaal niet meer nerveus was. Het was alsof ik toen echt 100% zeker was, dat het zo moest zijn. Dat ik echt met hem wou trouwen. Nu, ik kan je wel vertellen dat toen ik wakker werd en me mijn droom herinnerde, ik compleet tilt sloeg. Ik vond dat zo'n rare droom. Het leek echt nog nooit zo echt. Ik kan me mijn dromen altijd herinneren maar meestal slaan ze op niets en zijn ze compleet onmogelijk. Maar nu was het rare dat ik me nog nooit zo zeker en blij gevoeld heb toen ik hem de zaal zag binnenlopen.
Hopelijk weten jullie hier raad mee.
Ik weet echt niet wat het betekent.