Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom die niet uit mijn hoofd gaat..

sophie
16 jaar geleden

ok even van het begin...
ik heb gedroomt dat ik ergens in een bank moest werken en dat mijn vriend en zijn beste vriend mij zaten op te wachten in een café .
het ging er dan over dat de bank overvallen was en er gesjoemelt was met de machine om het geld te tellen. het rare was het was alle maal op bekende plaatsen dat ik ken,daarna ging ik naar dat cafe waar mijn vriend was en z'n beste maat.
daar vond ik hen terug met twee meisjes ,ze waren aan het praten ,maar zaten heel dicht bij elkaar.mijn vriend stopte met praten als ik binnen kwam , en ik heb hem twee maal in het gezicht geslagen.
ik ben weggelopen en dan herriner ik mij een andere bekende plaats dat hij stond en ik liep weg en die twee meisjes volgde mij overal naar toe , ik zag de tram enzo rijden en dan ging ik in een cafe binnen. en daar gingen mijn vriend en dat onbekende meisje naar de toiletten samen. en dan trok ik de deur open van hen en ze stonden recht over mekaar naar elkaar te kijken. dan ben ik een ander toilet binnengegaan en had ik een pint glas in mijn handen en die heb ik tegen de grond gesmeten. en ik riep en riep mijn vriend vanalles toe .. uiteindelijk heb ik dan met het gebroken glas in mijn polsen gesneden. mijn vriend riep me dan nog toe van ja , doe het he! het was afschuwelijk.en krijg het er niet uit ...