Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

voel ik liefde?

stephanie
16 jaar geleden

Ik heb een vraagje, ik droomde pas geleden, over een jongen waar ik een maandje geleden gek op ben geweest, de meeste zeggen dat het komt omdat ik niet kan begrijpen dat die me zo maar heeft laten vallen.. maar ik heb deze droom 3keer gehad.. het begint met dat we op het zelfde feest zijn uitgenodigt, en dan kijk hij na me, en zegt die dat ik bij hem moet komen, als ik vervolgens na hem toe ga, kijkt die me aan, en zegt die dat die heel veel spijt heeft & alles zou doen om me terug te krijgen. ik zeg meteen dat alles weer goed is, en ben super blij dat ik bij hem ben. Ik dacht de laatste tijd niet meer veel aan hem, maar deze droom zet me aan het denken.. ik weet niet wat het betekend, maar t geeft me steeds het gevoel dat het gebeuren gaat, en dat mijn droom werkelijkheid word..

16 jaar geleden

hoi Stefhanie.

In de nummerologie kan je het volgende lezen.

Het getal drie wil zeggen dat iets zeker is, dus wat jij denk kan gebeuren.

Uitleg nummer 3 - EXPRESSIE EN TAAL.
Lucht
Emotioneel
Jupiter
Kind

Sleutels: Verbeelding, Expressie, levensgenieter, creativiteit, economie.

De drie in deze uitdaging representeert creativiteit en individualiteit maar ook ondeugd. De drie is vernieuwend, speels en optimistisch. De drie is een echte wereldreiziger maar is hij negatief dan komt hij de deur amper uit. De drie wil alles meemaken en gezien hebben en is spiritueel en paranormaal ingesteld. Creativiteit is een zeer sterk punt. Je mag dan over een geweldige creatief voorstellings- en verwoordend vermogen beschikken, maar je vind het moeilijk je expressie op een effectieve manier te uiten. De uitdaging is: kanalen te zoeken, waarlangs jij je op een creatieve manier uit kunt drukken. Als je hierin slaagt zul je jezelf meer voldaan en gelukkiger voelen.

Postief: De drie beschikt over veel kracht en over het algemeen zijn het gezellige en enthousiaste mensen. Geeft alles aan anderen.

Negatief: Dwarsligger, een blok aan het been. Gemakzuchtig, goed in het delegeren. Onpraktisch (vooral als de Drie niet wilt). Als de Drie niet roept, dan leunt hij. Ook kan de negatieve drie explosief agressief zijn.

Groeten H@ns.