Informatie vooraf:
Michael is een oude vlam van vroeger waar ik nog steeds een hecht vriendschappelijk contact mee heb. Hij woont in Helmond.
Ik ben al 10 jaar samen met mijn huidige man.
Het begon met een situatie dat ik met mijn zoontje Raphaël en nog iemand in Helmond over een plein liep. Geen idee hoe Helmond eruit ziet, maar het was schijnbaar Helmond. In het midden van het plein stond een restaurantje waar we naartoe liepen en ineens zag ik Michael met zijn vriendin anouk ook op dat plein lopen. Ik schrok, want anouk mocht me niet zien, dus ik loop dat restaurant in. Natuurlijk gingen zij daar ook naar binnen, wij zaten achterin de hoek en zij aan de andere kant. Ik zat uit het zicht van anouk, maar kon Michael wel zien. Ik keek naar hem en tegelijkertijd zag hij mij ook, we flirtten een beetje, maar heel even, want anders zag anouk het natuurlijk. Voor mijn gevoel werd ik zo rood als een tomaat en was helemaal gelukkig dat ik hem weer even gezien had.
Het volgende moment was Michael aan het sporten; voetballen op een piepklein grasveldje in Bilthoven... (mijn oma woont daar)
Ik liep er expres voorbij maar hij zag me niet, ik werkte ineens als schoonmaakster in het clubhuis en moest nog ingewerkt worden, want het was mijn eerste dienst. Ik hoopte heel erg dat ik hem daar zou zien als hij klaar was met sporten. Ik bleef maar op de klok kijken en richting de herenkleedkamer, omdat ik wist dat hij van half 6 tot half 7 moest voetballen. Het was bijna tijd, nog maar een paar minuten en dan zou ik hem weer zien. Ik voelde me helemaal gelukkig en toen werd ik wakker...
Ik kan er maar weinig van maken...