Ik droomde vannacht over dat mijn ex-vriend...zoveel bloed uit me zoog.. dat ik mezelf misselijk voelde. Hij had er plezier in. Toen ben ik weggegaan.. en heb me afgesloten van die situatie.
Even later kwam ik bij een Turks neefje van hem aan die eigenlijk geen neefje van hem is in het echt. En die was een stuk jonger dan hem, bleek dat ik daarmee seks had gehad. En ik at samen met die jongen nog een pizza en hij bleef pizza's eten maar ik had er na 1 al genoeg. Ik kon het mezelf bijna niet herinneren dat ik daar seks mee heb gehad maar dan zou het wel in het begin van de relatie zijn geweest.
Ik vroeg bij mezelf aan hem: wat vind M. hiervan weet hij het? Hij zo: Ja die weet het maar die heeft er geen problemen mee die is allang geen maagd meer.
Op de terugweg kreeg ik weer een smsje van M. wat erin stond weet ik niet meer.. maar dat er tcch van me gehouden werd en of ik terug wilde komen. Weer heel enthausiast een beetje overdreven en niet echt bij stilstaand wat hij mij allemaal heeft aangedaan met zijn gedrag in de relatie. De manieren hoe hij me heeft genegeerd..
Al snel voelde ik een reactie in me opkomen en ik werd wakker aan het einde van dat stuk. Ik wilde in het echt een smsje gaan versturen, maar ik had toch besloten het niet te doen... Bij volle verstand wist ik dat het alleen maar averechts zou werken.
En excuses aanbieden voor wat ik in de relatie fout heb gedaan (iedereen maakt fouten) leek ook al geen optie. Als ik me fouten zou toegeven zouden we weer bij elkaar komen zonder dat hij ooit maar dan ooit zijn fouten toe heeft gegeven. En er ooit werk van gemaakt heeft om mij terug te winnen zo belangrijk ben ik voor hem.