Achtergrond informatie: Een paar jaar geleden zat er in mijn klas een meisje waar ik smoorverliefd op was (nog altijd trouwens) en we konden het goed met elkaar vinden. Het heeft mij een jaar gekost om al mijn moed bijeen te kunnen rapen om het haar ook te vertellen en heb daar spijtig genoeg een blauwtje opgelopen. Het ligt mij nu nog altijd zeer moeilijk dat ze mij heeft afgewezen en heb een tijdje een beetje in de put gezeten daardoor. Ik heb al veel verliefd geweest maar hier is het anders, bij haar krijg ik echt een raar gevoel dat ik daarvoor nooit heb gehad, precies of ze "de ware" is (het klinkt misschien belachelijk omdat ik nog maar 15 ben maar ik zie haar echt graag, daarom dat ik een beetje in de put zat na de afwijzing).
Nu op een of andere manier komt zij steeds in mijn dromen terecht, in 1 droom zat ik met vrienden aan het strand en opeens liep zij daar. In een andere droom moet ik in dezelfde klas gaan zitten dan haar, en tenslotte zijn er ook dromen (die ik vooral had voor dat ik haar had gezegd dat ik verliefd op haar was) waar we gelukkig samen zijn, en waar we elkaar plagen en waar we veel lachen net zoals de tijd wanneer we in dezelfde klas zaten.
Wat betekenen deze dromen?