Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vijand naar Vriend??

Fleur
15 jaar geleden

Dit was echt een hele rare droom.
Ik droomde dat een jongen uit mijn klas in een rolstoel zat omdat zijn benen verlamd waren.
Toen stond in een keer alleen die rolstoel er nog. die rolstoel was kapot en toen ik hem probeerde
te maken kwam hij eraan en werd hij boos omdat ik dat verkeerd deed en zijn vriend liet zien hoe het moest.
Hij was dus boos, maar de volgende dag zei hij iets tegen mij (ik weet niet meer precies wat)
Maar toen in een keer hielp ik hun moeder bij hun thuis. En blijkbaar kregen we verkering (op een of andere manier, ik weet ook niet meer hoe)
Maar hij moest gaan voetballen en werd hij opgehaald door iemand anders. En toen werd er een rondje gereden met die bus en ik stond daar
in een keer met een paar vriendinnen in een huis. Ik probeerde de buitendeur dicht te doen omdat iemand naar binnen wilde. Uiteindelijk
kwam hij binnen (ik weet niet wie hij was) en hij was helemaal uitgeput.

Ik weet echt niet wat het betekent, vooral omdat hij op het einde er helemaal niet meer in voorkwam. Maar gewoon op school ken ik hem eigenlijk
niet omdat we nooit tegen elkaar praten ofzo.