Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verschillende dingen in een droom...kan iemand mij helpen?

Flower
15 jaar geleden

Hallo,

Ik heb laatst een hele aparte droom gehad. Ik werd wakker en weet nu nog precies wat er gebeurde...Wilde het ook graag weten wat het kon betekenen allemaal maar er zijn zoveel dingen die in mijn droom zijn voor gekomen... heb ze op deze site nagezocht maar kom er nog niet echt wijs uit waarom ik zoveel ineens droom...

Kan iemand mij helpen?

Mijn droom ging alsvolgt:

Ik was ineens in het buitenland en ging ergens zwemmen...daar kwam ik dus degene tegen waar ik al best lang gevoelens voor heb alleen mag niemand dat weten...ik had m niet gezien maar diegene kwam dus onderwater naar mij toe gezwommen en tilde mij op waarvan ik schrok... Daarna waren we erg close en ook gezoend midden in het water waar veel mensen waren...

Daarna gingen we het zwembad uit...diegene heeft een kindje en die kwam ook in mijn droom voor...
Toen we weg gingen ging diegene op de fiets samen met dat kindje en een vrouw die ik niet kende... en ik stond daar bij de auto

Heel verwarrend allemaal haha... ik hoop dat iemand mij kan helpen!?

De dingen die echt naar voren kwamen waren: Buitenland, zwemmen, zoenen, kindje, fietsen en auto

Groetjes