Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Sex met bekende

Gerard
15 jaar geleden

Hey,

Ik had gisteren een rare droom.
Het enige wat ik me ervan herinner is het volgende : ik was op mijn kamer met mijn buurmeisje (zij is een goeie vriendin van mij en ook van mijn relatie-vriendin en ze is ook nog mn ex, of nou ja ik had 9 maanden "verkering" met haar toen ik 12 was) in ieder geval, we waren dus op mijn kamer en ik had al mijn kleren aan en zij was naakt.. zij lag op bed en ik mijn hoofd was al tussen haar benen.. toen bedacht ik me opeens van dat dit vreemdgaan was en ik zij tegen haar moeten we dit eigenlijk wel doen? waarop ze reageerde met ja ja wat boeit het nou! dus ik deed het toch... wat overigens heel erg vreemd is want ik zou het in het echt nooit doen. Toen kwam de vriendin van mijn vader binnen en die was boos (terwijl ze dat NOOIT is) en die vroeg met een boze stem ; jullie zijn toch geen rare dingen aan het doen he? dus wij zijden zo nee nee.

en dat was het einde van de droom..

raar

Weet iemand wat dit betekent?

15 jaar geleden

Hoi Gerard

Wie in de droom overspel pleegt is in het waakbestaan op zoek naar wat afwisseling in zijn relatie

Vrienden die we in de droom zien zijn meestal de schaduwen van onze eigen ziel.

Dromen we over geslachtsgemeenschap met iemand anders dan de eigen partner dan zijn we mogelijk niet helemaal tevreden over het intieme contact dat we met onze partner hebben. Dit wil niet zeggen dat we niet van onze partner houden.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.
Bron.
DROMEN ENCYCLOPEDIE