Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

help!!! Wat betekend dit???

Anoniempje15
15 jaar geleden

Ik droomde vannacht heel raar... ik droomde dat ik in een hele kleine tent was. Ik had een van mijn truien aan en voor me was een marrokaanse jongen... hij zij dat hij mij leuk vond en dat hij het met mij wou doen. Nou ja hij kon de zin niet afmaken want ik begon hem te zoenen maar die zoen was zo werkerlijk. uiteindelijk gingen we zelf tongzoenen, maar het leek wel of ik zijn tong kon voelen! toen werd ik wakker. Ik ken deze jongen niet! ik heb hem nooit gezien en ik heb nog nooit zo'n droom gehad... Wat betekend dit??? En hoe kan het zijn dat het zo werkelijk was?

15 jaar geleden

Hoi Anoniempje15

De tent is tijdens een vakantie tijdelijk ons huis, deze betekenis heeft het dan ook enigszins in de droom. De tent staat verder meestal symbool voor heimelijke genoegens en avontuur. Wie over een tent droomt heeft de behoefte wat dichter bij de natuur te staan of krijgt op zijn minst de raad dichter bij de natuur te gaan leven. Vooral de gebeurtenissen in en om de tent zijn van belang op de uitleg,

Geslachtsgemeenschap heeft niet altijd met seks te maken. Vaak betekent het geestelijke bevruchting, voldoening en een geestelijke wedergeboorte.

Zijn we in de droom aan het tongzoenen dan zouden we in het waakbestaan wat meer eensgezind met elkaar moeten zijn willen we bestaande of toekomstige problemen aan kunnen pakken.

Jongens verschijnen, evenals meisjes, vaak in de droom van mensen die seksuele fantasieën hebben, welke in het waakbestaan als immoreel worden beschouwd.

Zo maar een paar woorden uit je droom, misschien kan jeer wat mee.

Groeten H@ns

Bron
.DROMEN ENCYCLOPEDIE
.